Centar za cjeloživotno obrazovanje | Recepti tehnološkog poduzetništva
800
single,single-portfolio_page,postid-800,ajax_fade,page_not_loaded,,wpb-js-composer js-comp-ver-4.1.2,vc_responsive

Recepti tehnološkog poduzetništva

Naučite o kako izgraditi globalni poslovni model temeljen na tehnologijama, inovacijama, izumima te znanstvenim istraživanjima. Kako u samo modeliranje uključiti korisnika te njegove izazove koje mu nameće dinamično poslovno okruženje. Kako plasirati tehnološki proizvod, kako “pitchati” investitoru, kako razviti kupca, kako evaluirati poslovnu priliku, što je lanac vrijednosti te kako upravljati njime, a kući odnesite knjigu Tehnološko Poduzetništvo, kuharicu punu recepata za sve prilike i izazove.

Datum početka

27.05.2015

Termini

27.05., 28.05.,01.06.,02.06.2015 od 15 do 19 sati

Cilj programa

novo-tpCilj tečaja je približiti polaznicima osnovne principe i primjenjive alate iz domene poduzetništva sa posebnim fokusom na poslovne poduhvate koji se temelje na novim tehnologijama i znanstvenim izumima. Tehnološko poduzetništvo kao disciplina namijenjeno je kako i novim tvrtkama koje vrijednost stvaraju na tehnologijama, tako i postojećim tvrtkama koje žele iskoristiti poslovne prilike nastale razvojem tehnologija.

Tečaj je namijenjen za sve koji ponekad osjete da mogu i moraju nešto poduzeti, za inženjere koji rade u velikim tvrtkama te žele steći osnovna znanja o poduzetništvu, mladima koji žele steći poslovno znanje i koji tek pokreću svoj novi tehnološki poduhvat te znanstvenicima koji žele svoja znanstvena istraživanja plasirati na tržište. Sadržaj tečaja se temelji na knjizi Tehnološko Poduzetništvo, čije hrvatsko izdanje je uredio nastavnik koji predaje ovaj tečaj. Sam tečaj se sastoji od teoretskog dijela, praktičnog rada te prezentacije istog u manjim grupama. Trajanje tečaja je 16 školski sati. Za sve polaznike osiguran je i primjerak knjige Tehnološko Poduzetništvo u sklopu cijene tečaja.

za polaznike tečaja knjiga je uključena u cijenu

16 sati

Prijava

Informacije o tečaju

4 dana

1300 kn + PDV

Sadržaj

DAN 1

Fokus na klijenta

  • Model razvoja kupca
  • Fokus grupa
  • Intervjuiranje

Evaluacija poslovne prilike

  • 3D model opisa poslovne prilike
  • Osnovnih 5 koraka evaluacije prilike
  • Osnovnih 5 karakteristika atraktivne prilike
  • Principi izbora atraktivne poslovne prilike

Propozicija vrijednosti (Model 5 Vrijednosti )

  • Proizvod
  • Cijena
  • Pristup
  • Usluga
  • Iskustvo
  • Modeliranje ponude vrijednosti

 

DAN 2

Dizajniranje Poslovnog Modela

  • Izbor kupca
  • Propozicija vrijednosti
  • Diferencijacija i kontrola
  • Obuhvat proizvoda i aktivnosti
  • Dizajn organizacije
  • Vrijednost za klijenta i profit za poduzetnika
  • Privlačenje talenata
  • Platno poslovnog modela
  • Dizajn poslovnog procesa

Izvori neizvjesnosti u Poslovanju

  • Tržišne neizvjesnosti
  • Neizvjesnosti upravljanja i organizacije
  • Neizvjesnost procesa i proizvoda
  • Neizvjesnost regulativnog i zakonskog okruženja
  • Financijska neizvjesnost

Nemjerljivi aspekti poslovnog poduhvata

  • Karakteristike efektivnog tima
  • Povjerenje
  • Osobine vođe
  • Elementi emotivne inteligencije
  • Zadržavanje lojalnosti među partnerima i zaposlenicima
  • Principi “performance based” kulture

 

DAN 3

Upravljanjem lancem vrijednosti, informacijama i znanjem

  • Lanac vrijednosti
  • Značajke lanca vrijednosti
  • Nastajanje i upravljanjem znanja
  • Proces učenja u poduzetničkom poduhvatu

Izvršenje Strategije

  • Koja su pitanja ključna prilikom implementacije strategije
  • Izračunavanje poslovnog indexa
  • Koraci izgradnje uspješne tvrtke
  • Faze životnog ciklusa poduhvata i njihovi ciljevi
  • Reli analogija upravljanja
  • Strateška povratna stega
  • Balance score Card kao metoda praćenja implementacije strategije (perspektive financija, učenja, operacija i klijenta)

Izvori kapitala i “Pitching” (prezentacija poduhvata investitorima I zainteresiranim stranama

  • Proces financiranja poslovnog poduhvata
  • Izvori kapitala
  • “Bootstraping” – prednosti i mane
  • Metode uvjeravanja
  • Pitanja na koja se mora dati odgovor
  • Prezentacija poduhvata na 10 “slideova”
  • Principi pregovaranja
  • Postizanje sporazuma

 

DAN 4

  • Praktična primjena znanja stečenih kroz prva tri dana tečaja.
  • Praktično rješavanje poslovnih izazova polaznika, evaluacija poslovnih prilika, razvoj pristupa tržištu
  • Provjera znanja te ishoda tečaja
  • Izrada prezentacije
  • Razmjena iskustava i kontakata polaznika

tp-infografika

za više od 2 polaznika iz jedne tvrtke, treći besplatan

50% popusta za studente

Za nezaposlene i socijalno osjetljive skupine mogući su dodatni popusti ukoliko polaznik tečaja ima već razrađenu ideju za tehnološki poslovni poduhvat te uz predočenje razrade koncepta na kojem radi.

Predavač

Msc. Sergej Lugović, MBA

S više od 15 godina za katedrom (preko 10,000 studenata) i bogatim međunarodnim  iskustvom Sergej je učesnik prve generacije internet poslovanja (Brainspark, London, UK, 1999, Internet Inkubator), bogatog poduzetničkog iskustva u internet poslovanju, modi i glazbi, s korporativnim iskustvom u Pfizer-u, CGEY i SAP-u, te je dragovoljac domovinskog rata, DJ i glazbenik, student doktorskog studija, obiteljski čovjek …